Obsah

Czech POINT je asistované místo sloužící pro komunikaci občana s veřejnou správou. Jedná se o garantovanou službu pro komunikaci se státem prostřednictvím jednoho univerzálního místa, kde je možné získat a ověřit data z veřejných i neveřejných informačních systémů, úředně ověřit dokumenty a listiny, převést písemné dokumenty do elektronické podoby a naopak, získat informace o průběhu správních řízení ve vztahu k občanovi a podat podání pro zahájení řízení správních orgánů. Jde tedy o maximální využití údajů ve vlastnictví státu tak, aby byly minimalizovány požadavky na občany.

Úřední hodiny:

Pondělí, středa    7:00 - 12:00     13:00-17:00
 

Co je možno získat, vyřídit prostřednictvím služby Czech POINT


Vydání ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
Výpis z bodového hodnocení řidiče
Výpis z insolvenčního rejstříku
Výpis z Katastru nemovitostí
Výpis z Rejstříku trestů
Výpis z Rejstříku trestů právnické osoby
Výpis z Veřejných rejstříků
Výpis z Živnostenského rejstíříku
Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
Přijetí podání podle živnostenského zákona (§ 72)
Výpis z Obchodního rejstříku

Datové schránky
Autorizovaná konverze dokumentů
Centrální úložiště ověřovacích doložek
Základní registry

Další poskytované služby:
Zavedení změny pro doručování písemností
Zavedení adresy pro doručování písemností
Žádost o změnu při zjištění nesouladu Czech POINT
Výdej údajů z evidence obyvatel
(kliknutím na připravený odkaz se dostanete na externí stránky s dodatečnými informacemi o výše uvedených úkonech)
Odkaz na webové stránky Czech Point